Minikprenses_1
Bence kesmeyin. Şuan kendilerini farkettikleri, aynaya bakıp kendilerini sevdikleri dönem. Saçları kesildikten sonra aynaya baktığında üzülebilir. Ayrıca saçı tıraş etmenin, kestirmenin falan saçı gürleştireceğine inanmıyorum. Genetiği neyse odur. Hem gürleşmese ne olur, büyüdüğünde bir çözüm bulur kendisi 😊