Mavi-96 Merhaba kızlar bugün 4.ay aşımı olduk kızımın bacaklarını okşayınca içten içe ağlıyor ağrısı var heralde bu ay asılarını yaptıran annelerim bu agrı kaç gün sürüyor ateş de yapar mı