Cuma gününden beri ateşi olan kızımın bugün doktora götürdüğümüzde test sonuncunda pozitif olduğunu öğrendik 😞ateşi bitti çok şükür bugün ses kısıklığı huzurluğu yaz yemesi var 😓tavsiyelerinize ihtiyacım var doktor suan in hiç bi ilaç tedavisine başlamadı 😓bağışıklığı güçlendirici neler yapabilirim ?