anayimbenn iş olarak yapmıyorum ben hobi olarak yapıyorum. Atölye çalışmalarına da katıldım. Farklı nakış teknikleri öğrenmek için. Başlangıç için Amerikan bezi ya da etual gardenya kumaşı ile başlayın. Kolay işleniyor. Takılmıyor, sökülmüyor. Başta eliniz alışsın sonra farklı kumaşlara geçersiniz. İnternette ipi iğneye takma, ilmek gitme vs başlangıç teknikleri anlatan videolar izleyerek yaptım ben de. Set dediğiniz zaten 1 iğne, kasnak, kumaş ve istediğiniz renkte ipler. İpler pamuklu yün ip. Bebek ipi diye de geçiyor. Orta kalınlık iyidir başlangıç için. Ne desen işlemek istiyorsanız kumaşa çizip üstünden geçiyorsunuz. Çizim yeteceğiniz yoksa netten fotoğraf bulup karbon kağıdı ile kamaşa aktarabilirsiniz. Başlangıcı kırlentle yapmayın bence. Ya da yapacaksanız. Kırlent dikilmiş ve kumaş olarak yazdıklarım gibi olsun. Yoksa iğne geri atabilir ya da sökülebilir. O da heves kırıyor.