4 Ay bebegim var anne sütü ile besleniyor ek gıdaya geçiyoruz çok istekli meyve püresi falan verdim çok severek yiyor acaba kaşık maması versemmi zarari olur mu sadece gece yatmadan vermek iyimidir kotumudur bilemedim sormak istedim yada beni emmeyi birakirmi