Kızlar selamlar daha önce bir post açmıştım bebeğim artık günde 1 kere emiyo devam sütü vermem gerekir mi diye hepiniz evet devam sütü almalı dediniz. 2 gün önce doktora gittim bu arada artık 1 kere bile emmiyo tamamen bıraktı sütüm de gelmiyo sağdığımda 10cc falan anca cıkıyo yavas yavas bıraktı yavas yavas çekildi sütüm.mama da aldım 3 ayrı mama aldım ama içmiyo sevmedi hiç🤯 Neyse işte doktor mama vermene gerek yok ek gıdayı iyi alıyorsa boyu kilosu çok iyi dedi. Normalde 1 bucuk yasa kadar en az devam sütü deriz ama seninkinin gelişimi önde sevmediyse verme dedi.. E napcam simdi içim hiç rahat değil ki benim.. Varmı bu durumda olan? Mesela sabah 7de kalkar emer 8e kadar uyurdu simdi uyanır uyanmaz kahvaltı mı vercem 🤷🏻♀️🤷🏻♀️