Domino Birdunyabircennetannesi sağlıklı gebe olmayan 5.3 diyor sizin de 5.3 gebelik var ama normalde gebelik satılıyor 5 üzeri. adetim demissiniz. düşük yapıyor olmayasınız 🤔
Gunesay Birdunyabircennetannesi lab sanırım 8.3 ten kıstas almış. Gebe değilsiniz zaten yandaki aralık çizelgesi de diyor.
Birdunyabircennetannesi Deletedmom4440 Evet spiral için istenildi bu tahlil ve 6 gündür kanamam var adet kanaması gibi 🤷
MoRella Birdunyabircennetannesi Menopoz öncesi demek o terim. Demek istediği de şu; sağlıklı, gebe olmayan kadın için menopoz öncesi değer 5.3 ve 5.3′den küçüktür. Sizin de değeriniz 5.3 çıkmış. Hamile değilsiniz. Yani ben böyle anladım 🤷♀️😊
Birdunyabircennetannesi Gunesay Yani sanırım saçma bir tahlille karşılaştım ilk defa🤦 Oğlumda 6.26 yla hamileydim şaşırdım 🤷
Gunesay Birdunyabircennetannesi evet cidden çok saçma bir çizelge 🤦🏻♀️ İnsan neyi belirttiğini tam idrak edemiyo 🤦🏻♀️
Birdunyabircennetannesi MoRella Yani ilk defa böyle bir tahlil sonucuyla karşılaştım o yüzden anlamadım normalde 5 altı gebe değil demek ama 5.3 yazıyor diye şaşırdım. Ama yanda 5.8 hamile kabul ediliyor yazıyor yani degilimdir ya 😅