Zozan Kızlar bebek arabası almayı düşünüyorum araştırdıkça kafam karışıyor hem hafif hem uzun süre kullanılabilecek birşey olsun istiyorum var mı önerileriniz kızım 8,5 aylık olacak
miraysmom_ Zozan biz de kızım 6 aylık olduğunda artık pusuyla arabadan kurtulalım dedik pek sevmiyor puseti kızım dar geliyor oralar geniş alanları seviyor 🙈 hem hafif hem konforlu baston tipli bir araba tercih ettik. E bebekten aldık orada ki satış görevlisi de çok ilgilendi omunda tavsiyesi üzerine Kraft Pop Up aldık ağırlığı 6.5 kg bizim isteklerimizi karşıladı diyebilirim. Çift yönlü oluşuda önemliydi. Ama 500 tl den fazladır indirimleri biraz kovala istersen. Ben öneriyorum arabamızı..
Deletedmom115 Zozan Baston mu istiyorsunuz? Eğer öyleyse joie tavsiye ederim 580 tl ye aldım çok hafif ve sürümü kolay fazla yer kaplamıyor.