Gzmbzks Az önce lcw gittim uyku tulumlarinda tog değerlerinin kaldirilmasi üzerine yazı geldiğini söyledi görevli bende bu uyku tulumundan aldım fakat bunun içine ne giydirilir hiç bilemedim tog değerini dikkate alicaktim değerli olsaydı ama bu tulumda bilemedim kızım üstünü hic örtmez evimiz 23 24 derece arası yardimci olurmusunuz 🙈 https://www.hizliresim.com/evzf87z
cocomelon33 Gzmbzks niye kaldırılmış ki saçmalığa bak neye göre alacakmışız acaba.Sanırım bu 1.6 tog o dereceye uygun altına zıbın giydirseniz yeterli olur
Gzmbzks cocomelon33 Bende anlam veremedim avm de tog degerleri vardi ama erkekler için kalmis avmde dedim. Bize o şekilde yazı geldi kaldirilmasi üzerine bizde kaldirdik dedi neye göre giydircez dedim tayt ince bi badi giydirin içine dedi gecistirdi yani 🙈😅
Gzmbzks Eftelyaaa Kisa kollu sadece tek bir zıbın mı giydircem altina fln birsey giydirmeden doğru anladim dimi 🙈 Üzerine birsey ortmeye gerek kalmaz sanirimzaten acıyo hep ustunu ama insana üşücek gibi geliyor