Merve18 Ya canm çok sıkkın bebegım 21 günlük birşey yoktu dün bir baktım baya pişik olmuş pişik olmadan oncede krem sürüyordum desitin hametan , zeytınyagı acaba bezmi yaptı sleppy kullanıyorum ne öneriyorsunuz kızlar
Bkt10 Merve18 hametan krem sarı olanı kullanın anında yoğun pişiği bile geçiriyor üstüne pişik kremi tanımam kızımda oğlumda çok pişik olurlardı anında tedavi ediyor
Deletedmom113 Merve18 bizde hematen mavi olani kullanıyoruz kizim kuvesteyken hastanede kullaniyorlardi ozamandan beri vazgecmedim 8 aydir onu kullaniyorum 1 gunde gideriyor
Gyed Merve18 hemen o bezden kurtul her değiştirmede yika ve doktora git antibiyotik krem versin benim kızım poposu kaniyordu birden kızardı iki günde açık yara oldu ihmal etme
minikts Merve18 bizim de aynı sorunumuz vardı doktor madacasol ve hamazinc diye 2 krem verdi günde 3 kere dönüşümlü olarak kullan dedi. Kullanmaya başladığım ilk gün pişiğin yarısı iyileşmişti bile ikinci gün nerdeyse hiç kalmadı çok çok iyi iki krem fiyatları da çok pahalı değil tavsiye ederim. Geçmiş olsun bir an önce iyileşir inşallah minik.
Mercem Merve18 ben doğduğundan beri sleppy kullanıyorum 5 aylığız hiç pişik yaşamadıkç belki size yaramamıştır bir de çok mu tutuyosunuz bezi ? hametanın mavisi çok etkili ıslak mendil kullanmayın ılık suyla yıkayıp kurulayın sürün bir de altına alt açma serip biraz havalandırın havalar sıcak nasılsa hem krem kendi çeker umarım çabuk geçer
Asafinannesi56 Merve18 ben hametandan memnun kalmadım. ...3 gun once oglum fena derecede pisik oldu poposu cok yanmisti ustune bile oturamiyordu cocuk..daha once farmasinin ayni sefa yagi balsamini kullaniyordum inanilmaz memnundum ayni gun tesirini goruyorsun..o bitince elimde yine farmasinin aloa vera jeli vardi...fazla fazla memnun kalfim 😊😊bugun 3.gunu eser kalmadi..ayni saat rahatladi cocuk ustelik..siddetle tavsiye ederim
Nurdankanat Merve18 sudocrem denememizi öneririm Benim bebeğimin de kaç gündür pişiği vardı travazol hametan Hamezin mantazol bu kremleri almıştım doktor yazmıştı dün de sudocrem aldım bugün pişik kalmamış
Kelebek88 Merve18 canm bebegin kaka yapinca yika surekli..bide zeytin yagini hafif isitip sur..baslangictaysa bide sudo die kremde var onu da surebilirsin..ama once dediklerimi yap mutlaka tatlim.
Simaysss Sudocrem cok ıyı gelıyor deneyın. Zeytınyagının asıdını almadan suruyorsanız derının ıyılesmesını gecıktırıyor olabılır asidi. Bebıslerın cıldı kaldıramayabılıyor saf zeytınyagını. Sıcak suda benmarı usulu asıdını ucurup kullanın ıstersenız. Bır de gunde ıkı defa sampuansız banyo onerıyor doktorlar bu sıcaklar yuzunden. Gecmıs olsun 🙏🏻
Gksuu Merve18 canım bende bebeğim yeni doğduğunda sleepy kullanıyodum poposu kıpkırmızı olmuştu değiştim prima yeni doğan aldım mustelanın kremini sürüyorum şu an iyi sana da öneririm sleepy iyi bi bez aslında ama yeni doğanlar için değil demekki