Yclll merhaba size daha önce yazmıiştım benim eşimde amelyat oldu ve 7 ay oldu olalı. Kepra nöbet ilacı kullanıyor ama 7 ay olmasına rağmen başı ağrıyor strese girincede ağrıyOr çabul yoruluyOr bunlar normal mi acaba yani kasımda kontrolümüz var ama daha öncesinden kontrole mi gitsek acaba diyorum