Arkadaşlar, 40 günlüğüz tamam bir düzen beklemiyorum ama herşey çok olunca acemi bir anne olarak telaşa kapılıyorum. 2 gündür neredeyse hiç uyumayan bebeğim bugün tüm gün (gündüz de dahil) uyudu emzirmeye ben uyandırdım 4 saati geçtiği durumlarda. Bu durumlar normal midir, uyandığı aralıklarda da halsizliği yok durumu iyi görünüyor, boşa mı endişeleniyorum?