Asivemavi Merhaba arkadaşlar gece bebeğimi yatırırken yastık koymuyorum sanki bişi olur diye bebek yastığımızda var . Sizler yastığa koyuyormusunuz uyurken yastık kullanımı zararlı olur mu
1ana_2evlat Asivemavi 2 yas sonrasi yastik kullanılmalı. Benim kizim 27 aylik hala kullanmiyorum. Oğlum da 2 aylık sallerken koyuyorum sonra aliyorum.
Brutal-Betty Benim oğlum 4 buçuk aylık 1 aylıktan sonra yastık kullanmaya başladık kusar boğazına kacar korkusu ile yumuşak yastık yüksek değil
Purpura26 Asivemavi Geceleri koymuyorum.Gündüzleri sadece uyanmasın yastıkla yatırıyorum bazen ayağımda salladıktan sonra o da çok ince
Wanderlust Asivemavi 2 yasa kadar onerilmiyor saglikli degil kusma korkunuz varsa eger belden yukarisini egim vericek sekilde yatak altina destek koyarak da cozebilirsiniz veya reflu yatagi da olur