Merhaba, her sünnet başlığı görünce annelere destek olmak İçin hemen yazmak istiyorum. 15 gün önce klipsli yöntemle oğlumu sünnet ettirdim. 3,5 aylıktı. Bir gün bile sürmedi iyileşmesi. Küçükken olmaları hem psikolojileri için hem de çabuk iyileşmesi için önemli. Ankaradaysanız Mahmut ferda Şenel doktorumuzdu çok araştırdım. Lokal anestezi oldu ben de operasyon sırasında yanındaydım. Sadece uyusturucu iğne yapılırken ağladı o da aşı olurken ağladığı kadar.