Hmdmtn bence önceliğiniz anne sütü olsun mamaya şu anlık hiç gerek yok mama vereyim dediğim anda psikolojik sütümde azalma oluyor beyin uyarıyor kilosu iyi benimde meme reddi oldu her bebekte sanırsam aynı aylarda oluyor devam edin emzirmeye kendini bilen dr ebe mamaya teşvik etmez benim Drumda gerekmedikce sakın mama verme obez olur dedi kilosu da 5.200 du 3 buçuk aylık