Kızlar bebeğim 1 aylık sütüm az geldiğinden mama da veriyorum her memeden sonra 2-3 saatte bir mi veriyorsunuz siz 2-3 arkadaşım beslenme için bebeklerini uyandırmadıklarını bebek uyanınca mem ve mama verdiklerini söylediler sizce doğru olan onların yaptığımı yoksa benim mi ben 2-3 saatte bie uyandırıyorum çünkü