İyi akşamlar.
Size bir sorum var belki yaşayan vardır bu panik atak hastası arkadaşınıza moral verin.
Eşim bir haftadır bel ağrısından ötürü ilaç kullanıyor. Biri yeşil reçeteli ağır ağrı kesici ve eşim ilaç içen birisi değil. Neyse ben anlatayım. İlaç cumatesiden beri midesine oturup bulantı yapıyormuş hatta bu yüzden kustu da. Bugün işte de içtikten sonra midesi ağzında gezmiş ve öğleden sonra sıtmalanmış şimdi iyi ama hafif ateşi var. Ben korkuyorum covid olmasından dün akşam duş alıp dışarı çıkmış saç kurutma adeti de yok. Hafta sonu köyde hayvanlarda çalışıyor ve hava soğuk olduğundan illa her hafta bir yeri ağrır. Ama bugün sıtmalanması dünden olabilir diye düşünüyorum. Benim korkum covid olması. Oğlum daha geçenlerde hastaydı yeni düzeldi korkuyorum🥺🥺🥺🥺