Prensimensar Arkadaşlar bebeğine kemik iliği testi yaptıran varmı süreç nasıl ilerledi bebeğinizde herhangi bi sıkıntı yaşadınız mı ?
NunuDudu Prensimensar geçmiş olsun. Aynı şeymi bilmiyorum ama neredeyse 15sene önce yeğenimin belinden sıvı alıp bakmışlardı ilikten sanırım. Hatırladığım kadarıyla minik bir iğneyle almışlardı.
NunuDudu Prensimensar inanın hatırlamıyorum ama bayılttıklarını sanmam 7 yaşındaydı çünkü muhtemlen lokal anestezi olmuştu.
Prensimensar Mavisim nötropenisi var 13 aylık 6 aydan beri nötropenisi var belki doğuştanda olabilir biz 6.ayda farkettik şimdide kemik iliği testi istediler
Prensimensar minderbob Elazığ’da çocuk Hematoloji doktoru bakıyordu ama hastalanınca Malatya’ya götürdük orda takipliyiz