Umay123 Kızlar normal mi? Bir tane dişi var 2 hafta oldu diğeri hala çıkmadı normalde ikisi birlikte çıkmaz mı?
Defnenisa CAnim bizimde biri cikti oburude hemeb yaninda altta onunda ucu cikcak az kaldi bekliom endiselenme