Egeto Kızlar 4 günlük bebeğim var sarılık değeri 14 cıktı 2 gün sonra yine baktıracagız. Çok korkuyorum hastaneye yatacak diye sürekli emzirmeye çalışıyorum ama uyandırmakta cok zorlanıyorum lütfen tavsiye verin
Irmakprensesinannesi Egeto kaşık biberon sağ sütünü ver mama ver 1 haftada hiç biseyi kalmaz bebeğinizin ben kızımda öyle atlattım 1 hafta da 1865 gr dan 2183 gr çıktı saat başı besledim
birrtutamsevgi Egeto ben çok zorlanıyordum o yüzden bezi ıslatıp ayaklarına vücuduna sürmüşlüğüm bile var uyansın diye. kızım boynundan çok huylanıyor o yüzden boynuna ıslattığım bezi sürünce kalkıyordu genellikle
Hilal-95 Egeto beyaz ışıkda bırak bebeği doyurdukdan snra tepesınde yansın doktor sölemıstı bol emzir uyuyasa uyandır sürekli
54asliii Topuğunu sıkın , altını değiştirin , ıslak mendille yüzünü silin ve saat başı emzirmeye çalışın kaldırıp yoksa sarılıktan yatarsınız Allah korusun. Yeni doğan bebeği uyandırmak çok çok zor oluyor bende yaşadım Allah yardımcınız olsun
Arencik Egeto sarılık değerimiz 17ydi hastaneye götürdük doktorun dediği tek şey sık sık besleyin mama meme farketmez dedi cisiyle atacak dedi boşuna smdi fototerapi vermeyelim dedi cebinize de yazık dedi cdden bol bol besledik en son bi çiş yaptı böyle turuncu gibi öyle geçti sariligi siringayla kaşık biberonla mutlaka sık sık besle ılık suya sok uyanır
Denizfdn Egeto sk sk emzir uyanmazsa altını aç 20 dk bı memeni ver her emzirme sonrası biraz mama ver cnm kaşıkla yada siringayla meme reddi olmasın