Suheylaelifnur Merhaba hanımlar.22 günlük bebegim var inanılmaz gazli bir bebek.dun int bakınırken kiraz çekirdekli katilleri gördüm gaza iyi geliyormuş.acaba aranızda kullanan varmı tavsiye edermisiniz🤔🤔
Buseeozd Suheylaelifnur ben bel kemeri aldım kiraz çekirdekli aman aman bi etkisi olmadı. Gazın bir zamanı var bebekten bebepe değişiyor. O zamanı doldurmadan geçmiyor malesef
Burcubby Suheylaelifnur biz aldık ama pek bi faydasını göremedim. Biogaia ve nurse harveysi kullanıyoruz onlar iyi geldi
Maviseker Benim denemediğim şey kalmamıştı sabırlı olman gerek büyüdükçe geçiyor bizim 2 ayın sonunda azalıp 3 ayda bitti ah hatırlamak istemiyorum ağlama krizleri saat 3 lere kadar allah yardımcın olsun