Ya kızlar cidden ne yapacağımı bilmiyorum 4,5 aylığız son günlerde mızmızlık tavan gün boyunca evde kalmak istemiyor kucak da durmuyor doğru dürüst emmek istemiyor uyku deseniz hak getire yatıyor mesela 10 dk sonra mız mız ağlayarak gözü kapalı devam ne kadar sakinleştirmeye çalışsam olmuyor illa kucak veya emme gece saat başı aynıyız kontrole yeni gittik bir sorun yok sağlık açısından ama geçer mi bu huy kalır mı artık bilmiyorum bazen sadece bakıyorum ve cidden faydalı olmadığımı düşünüyorum evladıma karşı