Rizeli53 rota ve menenjitin şlk dozunu kasımda olduk kızım 3 aykken o zaman ikisi 720 tutmuştu yarın 2.dozlarını olacağız muhtemelen fiyatları artmıştır 800 öderiz diye düşünüyorum devlet özel farketmiyor aşılar her eczanede aynı fiyat özelde ekstra muayene parası ödüyoruz sadece