Kızlar merhaba bugün çok üzgünüm tam 18 aralık’tan beri adet görüyorum Bir ay oldu her gün dolu dolu kanamam var geçen hafta doktora gitmiştim bana bir progestan ilacı verdi 10 günlüktü işte 5 gün kanama mı kesti son 5 gündür yine aynı şekilde devam ediyor doktorda emzirdiğim için bana hafif ilaç verdiğini söyledi daha ağrı var ama onu içersen emzirmeyi kesmen gerekiyor dedi veya kürtaj olabilirsin dedi karar senin dedi oradan çıktığımdan beri başım çok ağrıyor çok üzülüyorum emzirmeden kesmeyi düşünüyorum çünkü kürtajdan çok korkuyorum ama bilmiyorum yaşayan bilen var mı lütfen moral olacak bir şeyler söyleyin😭😔