Baby01 Bizim doktorumuz 3 bexsero 1 de öteki adını unuttum şimdi ondan yaparız dedi.Fiyatı 2000 civarı tutacak.Kızım 1 yaşında.Bazı kişiler yaşından sonra 1 veya 2 doz yeter yazmış.Siz kaç doz yaptırdınız özellikle yaşından sonra yaptıranlara soruyorum
Deletedmom_109 Baby01 Nimenrix ismini unuttuğunuz o 1 yaşından sonra 1 tane. Bexsero için yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşından sonra 2 doz yapılıyor