Arkadaşlar bebeğim 20 günlük ve emzirirken sütüm hep boğazına kaçıyor öksürüyor, boğulacak gibi oluyor. Böyle olunca tekrar emmek de istemiyor. En çok istediğim şey bebeğimi güzelce emzirmekken hal böyle olunca çok üzülüyorum. Başına gelen var mı nasıl düzelir bu durum yardımcı olur musunuz 🥺