Oglumunannesiyim Dikişleri aldırdık oğlum 3 ay 20 günlük 32 gün olmuştu sünnet olalı dikişin 1 tanesi düşmüş tü digerkeri duruyordu bugün aldindi ama şişlik var daha şişliği ne zaman geçer bilgisi olan varmı ebeye sordm ama biz anlamayız bilemeyiz dedi
Hzlkdn Oglumunannesiyim bende 2 aylıkken yaptırmıştım dikiş aldırma falan olmadı hiç sadece yapışıklık oldu biraz gittik 2 saniye de halletti doktor
hurremsultann Oglumunannesiyim bizde lokal olduk kendi kendine düştü dikişler hiç aldırmaya gitmedik efeksiyon mu oldu sizde şişme neden olmuş ki
Oglumunannesiyim hurremsultann kontrol e de gittik ama bişey demediler iyi dediler dikişler baya sürdü
tombikdonerkankasiiskender Bizim de dikişlerimiz kendi düşmüştü şişlikler bir süre sonra kayboluyo merak etmeyin normal o et toparlanıyo zamanla