Kızlar merhaba kızım 13 aylık ek gıdaya 6 ayda başladık ve maşallah her şeyi severek yer ayırt etmez. İlk yoğurt ile başlamıştık ve hiç bi zaman alerji meydana gelmemişti. Evde yoğurdu kendim yapıyorum babaannem köyden keçi sütü gönderiyor her zaman. Ama son 15 gündür kızımın yoğurda alerjisi çıktı yoğurt yediği anca çenesi ve yanağı kıpkırmızı oluyor benek benek şekilde. Sadece kızarıklık oluyor rahatsızlık vermiyor ama anlamadım neden böyle bişey oldu. Başına gelen var mı ?