Chngr06 merhabalar 3 aylıkken başladık biz. Aslında hiç vermiycektim ama doktorumuz tek haz aldığı şey emmek bunu elinden almayın diyince kıyamadım verdim. Tabi 1 yaşında biraktirmaniz lazım da dedi Bakalım nasıl olucak surec :) bu arada sadece uyuyacagi zaman veriyorum uyumak dışında vermiyorum.