SweetPaw aynen öyle harfiyen katılıyorum yazdıklarınıza. Biz belirlemiyoruz sistem neyse onu uygulamak zorunda kalıyoruz. Bizde halkız bizde vatandaşız. Ama tabi insanlar sağlık personelini dış mihrakların oyunu olarak mı görüyor bilmiyorum şiddeti kendine hak görüyor nedense, milletvekilleri tokatlasa bunları gık demezler ama. Zaten bir de vergi kaçakçısıymışım gibi benim vergimle maaş alıyorsun demezler mi. Bilmiyorum eskiden olsa sağlık sektörüne ulaşmak daha zordu şimdi çok kolay ama yarım saat beklemeye tahammül yok, köle var karşılarında sanki.