oglum1612 Anneler merhaba, oğlum bir aylık ve gözbebeğinde hala sarılık var doktor annesütü sarılığı dedi ne zaman geçer sormayı unuttum aynı durumu yaşayan var mı ne zaman geçti ?
Aslii-1 oglum1612 aynen bende kontrole gittim aynısını söyledi bende unuttum ne zaman geçer diye sormayı 33 günlük hala göz bebeklerindeki gitmedi ama sarılık değeri düşük dedi
Moommyy Benim ki Side o şekildeydi değeri 14 15 çıkıyordu maalesef. Doktor mama ver emzirmeden sonra 30 cc kadar dedi. Verdim günde 2 kere çok şükür atlattık 1 hafta da