İyi günler sevgili anneler benim bir sorum olacaktı da yardımcı olursanız çok sevinirim. Benim 5 ay 24 günlük bebeğim var emerek uyuyor.. gündüz ve gece hep aynı şekilde .Acaba nasıl emerek uyutmayı kesebilirim?neler yapmam gerekiyor? Birde geceleri en fazla 2 defa falan kalkıyordu şimdi ise gece saat başı kalkıyor resmen neden acaba böyle oldu? Aç da değil biliyorum ama bi iki haftadır böyle ne olur bi yol gösterebilir misiniz?