Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık bronşiolit oldu. Serum ile temizleyip hava veriyorum ama tıkanıklığı ve hırıltısı geçmiyor. Bir hafta oldu. Geceleri de öksürüyor. Manuel çekme aleti ile pek başarılı olamadım yeteri kadar gelmiyor ve çok ağlıyor. Pompa şeklinde olanı biraz daha fazla beğendim ama onda da çok zorlanıyorum. Ağladığı durmağı için . son çare İnternetten görüp baby- vac aldım ama henüz kullanmadım. Kullanıp memnun olan var mı? Oğlum küçük olduğu için biraz korkuyorum .