Merhaba anneler. Daha önceki postumda rahim ağzına yakın bi yerde büyükçe bi çıban çıktığını yazmıştım gün geçtikçe daha da büyüyo yarın genel cerrahiye randevum var daha önce bu sebepten dolayı giden oldu mu neşterle yarıp iltihabı akıtıyolar dedi bi kaç kişi ama uyuşturuyolar mı onu kimse bilmiyo. Biraz gözüm korktu daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu acaba?