1995 Kızlar oglum 5 aylık oldu bugun hipp organik kullanıyoduk gazı cok oldugu ıcın ama gazı baya azaldı buyudukce bebelac densyım dedım ıctı sıkıntı olmadı bakayım 1 kac ıcmede belli olur ama hipptd cabuk acıkıyodu bebelac sızce nasıl tok tutuyo mu
Momanne06 1995 Bende başta aptamil veriyordum çok gaz yapıyordu bebelaca dönmüştü tok tutmazsa diye 4 aydır veriyorum tok tutuyor güzel yani
tarihcianne61 1995 bende ilk 3 ay hipp kullandım çok gaz ve kabızlık yaptı. Bebelac golda geçtim bütün sorunlar ortadan kalktı ve bana göre daha doyurucu çünkü hippte daha fazla acıkıp ağlıyordu. Şu an 6 ay 9 günlüğüz hala memnuniyetle bebelac kullanıyoruz 🤗
1995 tarihcianne61 hıpp organık combıyotık kullanıyodum acıkcası cok memnundum hıc gazı kalmadı oglumun ama asırı zam gelmiş ondan gazıda azalınca degıstıreyım dedım gold dsgıl normalını aldım canım
1995 TiniminiKayra bılseydım gold alırdım bebelac içti ama bıraz gazı oldu gıbı ılerlerse degıstırıcem canım
TiniminiKayra 1995 gold olani bi deneyin derim nutricare yaziyo üstünde..hic gaz yapmadi bize belki iyi gelir sizede