Benim kızımda 5. ayın başından beri aynı 6. aya girmek üzereyiz mamayla besleniyor saatlerce aç bekliyor zorla mama vermeye çalışıyorum uyurken yedirmeye çalışıyorum ek gıdaya başladık onlardan vermeye çalışıyorum ama çok zor gerçekten yorucu üzücü oturup ağlıyorum çok zorlamamaya ona yansıtmamaya çalışıyorum inşallah geçer 🤲🏻