Anonim11 yurt dısındayım saglık karnesınde 44 cm yazıyor bir kac aydır kontrole gittigimde hep 44 cm ama en son hatırladıgım turkıyede 43 bıseydı olctuklerınde yazın burdakı doktorda ölcmicekti bu sefer ben ölcmediniz diyince ölctü gec büyüdüğü dogru ama ölcümlerdede pek dikkatli ölcmediler sanırsm doktorum korkulacak bırseyı yok herseyı iyi dedi ama aynı dediginiz gibi kücük olması sorun degıl büyümemesi sorun dedi bakalım 3 ay sonra nolucak masallah kızım akıllı bır bebek gelisimi güzel hani anormal bısey olsa anlasılırdı diye dusunuyorm kızkardesıminde kafası ufak felan ailecek oyleyız bakalım sagolın yazdıgınız icin