Dilolla01 Kızlar ilk bebeğim tecrübesizim yardımınıza ihtiyacım var 7 aylık oğlum hasta burnu akıyor öksürüyor sesi kısıldı 4 gündür ilaç felan kullanıyoruz bitkisel şeyler yapıyoruz ama bugün burnu da tıkanmaya başladı acile götürmeli miyim bişey yaparlar mı
Sahrabalam Dilolla01 evet götürün beş gün önce aynı şeyleri yaşadık hemen acile götürdüm evde burnunu serum fizyolojik ile temizlediğimi ateşini ölçtüğümü belirttim ilerlemesi kötü öksürük bronşit vs vs antibiyotik gereklı değil bogazları kızarmış ama çok kötü değil dedi agrı kesıcı ve ıburamın zero verdi geldim eminim ki evde baş ucuna soğan kes koy vs yapsaydım iyileşme surecı uzardı Bugün beşinci gün şükür ıyıyız ilaçları bıraktık burnunu serumla yıkamaya devam
Dunyayigeziyorum Ben götürdüm özelde tek başına ama hastanenin acil çcouk dr u olması lazım arayın öyle götürün 3 te geliyormuş .aramadan götürmeyin .devlette sıra var 150 kişi yazık .
Nr1934 Sahrabalam ıburamın zero devamli evimizde bulunsun canım öksürümeye başladıği ve boğazının kızarık olduğunu gördüğünüzde verin hemen ilerlemez
Sahrabalam Nr1934 ah evet çoğu kişi 2 yaş altı kullanılmaz diyor ama kesınlıkle çok başarılı bir ilaç
Sahrabalam Nr1934 mesela beş gün kullan bırak dedı doktor kalan şurup dolapta saklansa doğru olur mu yoksa atılmalı mı açılmış kutu
Nr1934 Sahrabalam ben dolaba koymuyorum ya hiç bir ilacı kapak açılıp kullan at yapmıyorum ben ya 1 seneyi geçerse atıyorum güneş almayan ortamda durdursa sıkıntı olmaz diye düşünüyorum bende gidip yazdıraacağım ilacı yeni bitti canım biçimde çok etkili hemen boğazlara iyi geliyor