Umutunannesi_65 Slm kızlar bebeğim 2 ay 12 günlük emzik vermedim ama keşke verseydim şimdi versem bisey olur mu? Aranızda öyle yapan oldu mu?
Momanne06 Umutunannesi_65 verin valla ben basta vermediğime çok aşırı pişman oldum geç oldu ama şimdi tutuyor
Ecrin00 Umutunannesi_65 benimki 3 ayda tuttu meme reddide yasamadim canim ama eskisi kadar emmiyo cunku omceden beni emzik olarak kullaniyodu 😅😅ama tutarsa cok buyuk rahatlik valla
Umutunannesi_65 NukleerBaslikliKiz Ya bi arkadaşım öyle yaptı bebek memeyi reddetti onun için korkuyorum ya
Bebek61 Ben hemen vermemiştim sonra pişman oldum uyuturken zorlanıyordum 3 aydan sonra tuttu hep denedim ağzında beklettim öyle öyle tuttu
Bebek61 Umutunannesi_65 meme reddi yaşamamak için bence sadece uyuturken emziği verirseniz bu bi rutin olur ve hep uyuturken kabul etmeye başlar
Momanne06 Umutunannesi_65 biberon la mama vermiş olsaydınız olabilirdi ama emzikde memeyi reddecegini sanmiyorum
Bebek61 Umutunannesi_65 hayır göğüs ucum maşallahı var 😄 emmesi zayıftı 4 ay kadar uğraştım ama yinede çekmedi 💔
Bebek61 Umutunannesi_65 şuan kızım 10 aylık emmediği içinde sütüm azaldı 10 cc bile gelmemeye başladı ee oda büyüyordu mamada almadı direkt ek gıda .