Defneada- Kızlar su anda sab simplex, d vitamini ve nbl probiyotik kullanıyorum. bir arkadaşımdan bio gaiya duydum bu gaz çıkarıcı bir ilaç mı yoksa probiyotik mi bilemedim. Sizler hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Ervakts Defneada- bize probiyotik olarak önermişlerdi ama gazlı bebeklere iyi geldiğini de söylemişlerdi
NukleerBaslikliKiz Defneada- Bağırsak düzenleyeciydi sanırım sab simplex le ikisini kullanıyoduk iyi geliyodu
Seda__nrr Defneada- probiyotik canım.Amw gaz içinde rahatlama etkisi oluyor işte bağırsak florasını düzenlediği için
Edizalininannesi01 Defneada- ben kullanıyorum günde 1 defa 5 damla bağırsak düzenleyici olarak geçiyor
Defneada- Bir de yine 4 gün oldu kakasını yapmayalı doktor 10 güne kdar normal dedi ama yapmayınca cok tedirgin oluyorum acaba diyorum ilaçlardan mı