Sizce uygun mu zararı varmıdır?
senemmgncr damaklı kullanıyor bebeğim daha iyi öyle diye biliyorum ben.
Snowglobe damaklı da yönü nereye bakıyor eğimli uçlu ya
Rumuz_13 boombe damağında olıyo. Ama emziği bıraktı çoktan