Gıtmenız daha saglıklı olur. Hem ultrasonla rahimi kontrol edıyor. Birikmiş kan vs var mı damar akısları normale donmus mu dıye. Hem de zamanı geldıyse smear testını yapıyor. Ikısı de baya onemlı aslında 😊 bazı doktorlar dogumdan 5-6 ay sonra da yapabılıyor smear testını egerki 30 dan kucuksenız ve rısklı bır durum yok ıse. 20 sn falan suruyor endıse ettıgınıze degmez canınız da acımıyor 🥰