lalbg ikiprensannesii2 ilk 3 ay ve son 3 ay önerilmiyor. Diş hekimine hamile olduğunuzu belirtmeniz gerek eğer karnınız belli olmuyorsa. Ama dayanamayacak gibiyseniz doktorunuza danışın.
Cigdemino ikiprensannesii2 5 aylık hamileyken 20lik dişimi çektirmiştim. Çok şükür hiç sorun yaşamadım. Geçmiş olsun🌸
Majesteleri ikiprensannesii2 doktoruna sor çelik yelekle tedavi olabilir diye yazı veriyor ondan sonra tedavini olursun
lalbg ikiprensannesii2 doktorunuza danışın o zaman. Ben 5 aylık hamileyken dolgu yaptırmak zorunda kaldım. Hatta mecburen 8. ayda da gittim diş doktoru başka bi anestezi vermişti.