Slovem08 Kızlar sizce evde mi hazırlamak daha kolay olur cafe gibi bir ortamdamı organizasyon tutmicam her şeyini kendim hazırlicam. Aile ve yakın arkadaşlar arasında olucak yine de bi 20 kişi falan oluruz gibi.
Deletedmom5284 Bende kafede yaptım yemekleri ailem yaptı ben süslemeyi hallettim kafe çalışanlarıda yardım etti servis içinde bir garson verdiler bize parti bitene kadar yanımızda oldu