Bademinannesi2 Kızımın baş çevresi üst sınırda olduğu için doktor istedi. Ne kadar sürüyor, zahmetli mi?
Kalimbanne Bademinannesi2 biz çektirdik hiç biseycik olmuyor 10 15 dk falan saçları olduğu kcin o jeli yıkamak lazım tek zahmeti o ☺️
Nazlisen Birkaç hafta önce oğluma çektirdik, birkaç dakika süren bir şey, içiniz rahat olsun çok kolay
Nazlisen Bir baygınlık geçirdiğini düşündük( tabiki uyuyormuş :)) her ihtimale karşı ultrason EEG EKG istemişti doktorumuz, çok şükür hepsi temiz, sizden de güzel haberler gelir eminim
Kalimbanne Bademinannesi2 koca kafaliydi 🤭 babasının kafası da büyük ona çekmiş 😁 Dr yine de.gormek istedi