AfraZ 2 aylıkken yogun bakımda kaldı sonra neyse çıktı 3 bucuk aylıktı doktora kontrole götürmüştüm 3 aylıkkende kan alınmıştı zaten sürekli bakıyolardı kansızlık var dedi 3 bucuk aylıkken ferruma başladık sonra baya kullandım düzeldi bıraktık takviye edici sidefer falan kullandım ama işe yaramamış 9 aylıkken rutın kontrol oluyor vitamin v.s ordada kansızlık çıktı ferro sanol kullandım sonra 3 yaşına yakın hastalandı doktorda rengini solgun buldu bi değerlere bakalım dedi yine kansız çıktı 😅 hala devamke bu şeyler genetik heralde bende annemde hep kansız