Ben mi çok kafama takıyorum bilmiyorummm herşeyi konuşan oğlum 4-5 gündür hiç konuşmuyor babası kapıyı çalınca baba diye bağırıyor koşup sarılıyor başka konuşmuyor isteklerini ağlarak yada hareketlerle gösteriyor normalden susama mama diye bağırırdı acıktığında hammm hamm derdi uyanınca anneee diye seslenirdi tv aç dediğinde açççç derdi oyun oynamak istediği zaman oyuncağını getirip hadi derdi odadan çıktığımda gel diye seslenirdi bunlar gibi pek çok şey ama şimdi hiç birini yapmıyor 4-5 gündür çok kafama takıyorum dede nene gel git anne deve cüce sar makarayı hepsini beraber yapardık yapmıyor şimdi eşimde ne istiyorsun çocuktan diye bana kızmaya başladı çocuk bu canı nasıl isterse öyle yapar neden zorluyorsun diyooo ama benim aklım almıyor neden böyle yapıyor 😔