21Ada bende aynı durumdayım kızım zaten doğduğundan beri uyanıkken asla tutmazdı. Şimdi uyurkende uyanıp ağlıyor meme istemiyor önceden bebeğim emerken göğsüm kaynıyordu şimdi hiç kaynamıyor kesilmesinin belirtileriymiş bunlar çalışmaya başladığımdan beri böyle çok üzülüyorum bar uyurken ve geceleri emzirsem. Az önce sağdım on ml bile çıkmadı ne yapacağım bi çare 😔