glshalmina ben hamileligimde 6.aydan itibaren odem ve sislik yasamadim 36 no ayaklarim 40 olmustu sezeryanla dogum yaptim tam 20 gunde indi odemem ve sisliklarim el ve ayaklarda karnim icinse sezeryanin 6.gunu korse takmaya basladim doktorumun tavsiyesi ile 1,5 ay taktim tum gun gece cikardim suan gobegim yok 7,5 ay oldu dogum yapali