Eski9 benim kızım da 3 yaşında ve asla susmuyor 😪 trip ve huysuzluk yok bizde şuan ama çenesi asla durmuyor hep konuşuyor 🙄 tabi çok şükür, şikayet etmek de istemiyorum, ama insanın beyni çok yoruluyor sizi anlayabiliyorum. Bir de çok geç uyuyor bizimki, sabahtan geceye kadar beynim davul gibi oluyor, arada bir azcık sus annecim diyorum ben de valla. Benim de tek beklentim bari biraz erken uyusa da akşamları en azından kafa dinlesem